Bilrebus med full gass på humoren: – Kjør i makje, eg har vakt!
Bjørnar og Bente Hjerpbakk har gjort det skarpt i alle bilrebusløp de har deltatt i. Det har blitt en førsteplass, to førsteplasser og en tredjeplass, og de synes det er veldig gøy å være med. FOTO: Edel Annie Tverberg
Har du abonnment? Prøv å logge ut og inn igjen. Dersom du fremdeles får denne meldingen, kontakt kundeservice på
kundeservice@avisahemnes.no.
For å lese nettavisa på denne enheten, må den bli lagt til aktive enheter på min side. Trykk på «administrer aktive enheter» for å legge til
denne enheten som aktiv.